Hoa Chung, Hoachung

2. marts 2010 hoachung

Hoa betyder blomst i asien, faktisk hedder jeg Thouc Hoa, som er kreeret af min belærte og afdøde far, og betyder “blid blomst” .  Alene i Danmark tror jeg der er ca. 1000 personer som hedder Hoa Chung. Hoa  er både et pige- og drengenavn i asien.  På verdens plan er der nok en milliard, som hedder Hoa Chung. Hoa er fornavn og Chung er efternavn. Hoa vil svarer til Peter i Danmark, hvad angår almindelighed. Chung vil svarer Nielsen i danmark, hvilket er vil være millioner af. Det sjove ved navnet Hoa, er at man kan bruge det som både fornavn og mellemnavn.Der ef faktisk en by i Thailand, som hedder Hua Hin, som måske burde staves Hoa Hin.

På vietnamesisk, så kan man stave Hua eller Hoa. Hoa Chung vil i danmark svarer til Peter Nielsen. Det er ganske dejligt med denne blog, hvor jeg har frihed til at fortælle lidt om mit navn Hoa Chung……. 

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Entry Filed under: Uncategorized

6 Comments Add your own

  • 1. Mr WordPress  |  2. marts 2010 kl. 14:58

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  • 2. lisa nielsen  |  8. marts 2010 kl. 12:49

    jeg kender også en i esbjerg, som har været min rigtig god veninde, som hed Hoa chung, hun var koreaner:-), aha det er meget rart at vide betydning af navnet Hoa er lig med blomst og chung er bare et efternavn:-)

  • 3. mette  |  16. marts 2010 kl. 10:02

    Ih, det er en flot blog

  • 4. Poul Bournonwille  |  16. marts 2010 kl. 12:35

    Dejligt at vide Hoa Chung

  • 5. thomas  |  16. marts 2010 kl. 15:45

    jeg kom sammen med en vietnameser engang som hed Hoa

  • 6. hbefuld  |  16. marts 2010 kl. 21:26

    Hej Hoa. ja der er godt nok gang i dig. Altid er du på farten.Frisk pige.


Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sider

Kategorier

Kalender

marts 2010
M T O T F L S
     
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts

 
